Просмотр по ключевому слову sales promotion


Показаны результаты 1 - 16 из 16
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Advantages and drawbacks of sales promotion of goods Bondarenko, Alla Fedorivna; Piven, V.S. Conference Papers 582535518 833193264
2011 Аналіз ефективності промо-акцій Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna Volodymyrivna Article -532118657 -1473366097
2016 Благодійне стимулювання продажів в Україні Юсупова, О.В. Conference Papers 56996657 78074006
2015 Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни Юсупова, О.В. Article 11645174 12221623
2019 Ефективність маркетингових комунікацій на підприємстві Євдокименко, М.В. Masters thesis 8 7
2020 Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") Оникієнко, А.І. Bachelous Paper 1777113 7893727
2004 Лояльность потребителей как долгосрочный метод стимулирования продаж Baskakova, Maryna Yuriivna Conference Papers 278501074 1454674629
2010 Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Synopsis -801090128 853260448
2014 Особливості просування майнового страхування Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Book chapter 1864344 8220112
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 4267230 17130089
2011 Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 668668185 -1477228504
2011 Сучасний підхід до формування системи комунікацій промислового підприємства Ivashova, Nadiia Vasylivna; Гончаренко, Т.П. Article 12229449 29671393
2018 Удосконалення системи управління збутовою діяльністю на підприємстві торгівлі (на прикладі ТОВ «РЕСУРС ЛТД-1») Ясенок, І.В. Masters thesis 3 1
2018 Удосконалення управління збутовою діяльністю торгівельного підприємства (на прикладі ФОП "Липовий") Максютенко, А.С. Bachelous Paper 6 1
2015 Хоррор маркетинг – як новітній засіб стимулювання продажів Павлюк, А.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 244820 401453
2016 Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України Юсупова, О.В. Article 1073667633 1109551542